ღ خوشــــ ــ امودیــــ ــــن ღ
❃♂ my moments ❃♂
㋛ in ja hamechi dar hame ㋛

  خوشــــ ـــ  اومدینــــ ــــ به وبلاگمـــ

 

 منــ ـــ   اینجا همهـــــ  ـــ  چی میزارم 


نظرم یادتـــون نره ها

yasi =



نظرات شما عزیزان:

Nsm2 
ساعت11:06---4 مرداد 1391
سلام
چطوری کلمات رو می کشی ؟
گلم ممنون بهم سر زدی...بازم بیا پاسخ : تو وبلاگت بهت میگم ممنون.


saead
ساعت16:49---3 مرداد 1391
سیلام.خوفی؟
منظور نظرتو ندونستم میشه واسم معنیش کنین ؟
عاشقتونم بای تا های دیگه!


نوشا
ساعت12:25---3 مرداد 1391
سلام عزیزم
وبلاگت خیلی مطالب جابی داره...کلی خندیدم
گلم ممنون بهم سر زدی...بازم بیا


درد دل 
ساعت11:55---3 مرداد 1391
سلام من از مشتري هاي پر وپا قرص وبلاگتونم چون وب خوبيه وارزششو داره به آدم انرژي ميده راستي ازبابت قايق ممنونم پاسخ : ممنون قابلی نداشت .

saead 
ساعت11:45---3 مرداد 1391
سلام
اول از همه باید بگم که قایقت سوراخ بود کم مونده بود غرق بشم!
و وبلاگت محشره
خودتم خیلی باحالی
ببخشید ها ولی بی اجازت تبادل لینک کردم!بازم سر بزن نظر بده!
بای تا های دیگه پاسخ : :) ممنون خوب دیگه سوراخ گذاشتم یکم آب بخورین.


حجت
ساعت9:02---3 مرداد 1391
سلام داداش وب خوبی داری مطالبش خیلی جالبه ممنون که به وب من هم سر زدی
پاسخ: مرسی اما من داداش نیستم . :|


مـــــانی
ساعت21:52---2 مرداد 1391
webloge khoObo qashangi dari
movafaq bashi


دختر بهار
ساعت18:12---2 مرداد 1391
سلام یاسی جون با افتخار لینک شدی لطفا منو لینک کن

aria
ساعت16:14---2 مرداد 1391
سلام؛دوست عزیز. وبلاگ شما هم بسیار زیباست. من تو رو با اسم وبلاگت لینک کردم. لطفا تو هم منو با اسم ریاضیات لینک کن. ممنون میشم.

Nasim
ساعت15:38---2 مرداد 1391
سلام یاسی جونم وبلاگت خیلی خوشگله عزیزم,ممنون که بهم سرزدی

hamed
ساعت14:49---2 مرداد 1391
سلام یاسی جان.من لینکت کردم.با اسم عشق من آبی لینک کن.ممنون.بای

melika
ساعت13:54---2 مرداد 1391
salam yasi jounam mamnounam ke behem yad dadi azizam man linket mikonam vali azizam webet ye moshkeli dare ounam ine ke nemiyad pain manzouramo ke mifahmi ke badesham khoshbakhtam manam motevalede 78 hastam azizam پاسخ = خب عزیزم باید صبر کنی کامل صفحه بیاد بالا بد بری پایین ممنون که گفتین .

ma2taa
ساعت13:36---2 مرداد 1391
salam yasi jan. merc ke be web ma2ta omadi
age movafegh bashi tabadole link konim
behem khabar bede


محمد
ساعت13:10---2 مرداد 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری لینکت کردم اگه دوست تو هم منو لینک کن.

مهسا
ساعت13:07---2 مرداد 1391
وااااااااااااای که چه وب نازی داری خیلی خوشم اومد چون همه چی تمومهپاسخ: مرسیــــــــــ ــ

fateme
ساعت13:04---2 مرداد 1391
سلام

خیلی وبلاگت نــــــازهپاسخ: خواهش عزیزم حتما میام .


morteza tnt
ساعت12:16---2 مرداد 1391
وبلاگت عالیه...
پاسخ: مرسی :X


Music 0132 > Mostafa
ساعت12:09---2 مرداد 1391
سلام یاسی ممنون که بهم سر زدی وب تو هم خیلی عالییییییییه

بازم بیا راستی لینکتم کردما لینک کن ممنووووونپاسخ: مرسی باشه الان لینکت میکنم ;)


ملینا
ساعت11:19---2 مرداد 1391
عالی بود میسیپاسخ: ممنون عزیزم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 30 تير 1398برچسب:, :: 21:5 :: نويسنده : ❤ yasi ❤

درباره وبلاگ

سلام من یاسیــــ ام از اینکه بهـــ وبــــ ـــــلاگمـ اومـــدیـــ مـمـنونمــــــــ .
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ❃♂ my moments ❃♂ و آدرس my-moments.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 41348
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


































دریافت کد قلب دنبال موس دریافت کد آتش بازی